تعویض پنجره

يکشنبه 3 آذر 1398
19:39
panjarehUPVC


آیا متوجه شده اید که پنجره های خانه شما به طور مداوم مه شکن هستند؟

آیا به نظر می رسد که آنها رطوبت را جمع می کنند؟ این لزوما تقصیر ویندوز شما نیست. در حقیقت ، تراکم پنجره ممکن است نشانه چیزی کاملاً متفاوت باشد. پنجره های مه آلود یا یخی شما ممکن است نشانه ای باشد که شما نیاز دارید قبل از ایجاد رطوبت داخل خانه را کاهش دهید تا باعث ایجاد مشکلات پنهان و پرهزینه در سایر نقاط خانه شود.

این مقاله به شما کمک می کند تا رابطه بین ویندوز و چگالش را درک کنید ، و اینکه چگونه بگویید چه مدت رطوبت زیاد و چگالش ممکن است خطر شما را برای مشکلات خانه و سلامتی افزایش دهد.

آیا ویندوز باعث تراکم می شود؟

شماره. ویندوز باعث تراکم نمی شود. اما ، ویندوز اغلب اولین مکانی است که می توان تراکم را مشاهده کرد. در مورد آن فکر کنید ، احتمالاً متعجب نخواهید شد وقتی آینه حمام شما بعد از دوش داغ مه آلود می شود. پنجره های اتومبیل شما در هوای مرطوب و یا در زمستان وقتی چندین مسافر دارید مه می گیرند. و گرچه تراکم معمولاً در هوای سرد اتفاق می افتد ، اما در هنگام خنک شدن هوا ممکن است در ماه های مرطوب رخ دهد. آینه یا پنجره های اتومبیل باعث تراکم نمی شوند ، اینها فقط اولین مکانهایی هستند که در واقع میعان را مشاهده می کنید.

چه چیزی باعث تراکم می شود؟

چگالش هنگام تشکیل هوای گرم و مرطوب با سطح سرد شکل می گیرد. رطوبت در هوای اطراف ما است و هوای گرم می تواند رطوبت بیشتری را حفظ کند. با خنک شدن هوا ، آن را منقبض کرده و رطوبت آن را خنک می کند. هنگامی که دما کاهش می یابد ، اولین جایی که مشاهده می کنید هر نوع چگالشی روی پنجره ها است. پنجره های شما سردترین سطوح در داخل خانه هستند. در ماه های سردتر ، هوای داخلی بسیار گرمتر است و رطوبت بیشتری نسبت به هوای بیرون که سردتر و خشک است ، دارد. هوای گرم و مرطوب در فضای داخلی و قراردادها. از آنجا که با پنجره های خنک کننده تماس می گیرد ، رطوبت روی شیشه متراکم می شود.

چرا هوای داخل خانه خیلی مرطوب است؟

شایع ترین علت رطوبت هوا در محیط داخلی زندگی روزمره است. مواردی مانند دوش ، حمام ، آشپزی ، شستن ظروف ، انجام لباسشویی ، تمیز کردن و حتی تنفس ، همه باعث افزایش رطوبت هوا در خانه شما می شوند ، به اندازه چهار گالن یا بیشتر در روز در بعضی از خانه ها. خانه های با عایق و کارآمد با انرژی امروزی به ما کمک می کنند تا هزینه های گرمایش و سرمایش کم باشد. اما همان مواردی که باعث می شود هوا در فضای باز از ورود به منازل ما جلوگیری کند ، رطوبت را از تهویه به بیرون از منزل باز می دارد.

من در ویندوزهای دو جداره تراکم دارم. آیا این مهر و موم های بد است یا رطوبت داخلی؟

قبل از تماس با خدمات تعمیر ، این تست آسان را امتحان کنید. انگشت خود را از ناحیه ای که میعان شکل می گیرد اجرا کنید. اگر انگشت شما خیس شد و دنباله ای از تراکم باقی مانده است ، در قسمت اتاق شیشه است. این به شما می گوید که تراکم به دلیل رطوبت بیش از حد داخلی در حال شکل گیری است.

نکته: اگر بیش از یک پنجره نشان داده می شود

تراکم ، بسیار بعید است که

مهر و موم ها در همه پنجره ها بد است. احتمالاً

رطوبت داخلی

من در ویندوزهای قدیمی خود مشکل تراکم نداشتم. چرا الان؟

اگر ویندوزهای قدیمی شما پیش نمایش بود ، آن شکاف ها بیش از آنکه باد بکشند ، انجام می دادند. آنها به رطوبت اضافی اجازه فرار از بیرون دادند. پنجره های جدید شما بهتر عایق بندی شده اند ، بنابراین رطوبت داخلی نمی تواند فرار کند. ویندوز باعث ایجاد میعان نمی شود و همچنین می توانند تراکم را از بین نبرند. پنجره های شما به شما نسبت به رطوبت بیش از حد در خانه خود هشدار می دهند.

رطوبت چگونه بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارد؟

زمانی اعتقاد بر این بود که دستگاه های مرطوب کننده مورد استفاده در ماه های زمستان به سلامتی افراد کمک می کنند. اما مطالعات نشان داده است که این امر به ویژه برای افراد سالم نادرست است. در واقع ، دستگاه های مرطوب کننده در واقع می توانند مشکلات سلامتی ایجاد کنند. در حالی که تولید کنندگان معتقدند که رطوبت سازها می توانند از مزایای گیاهان و مبلمان استفاده کنند ، اتحادیه تولید کنندگان لوازم خانگی اعلام کرده است که هیچ مدرکی در رابطه با استفاده از رطوبت ساز با هرگونه مزایای پزشکی وجود ندارد.

چه نوع مشکلاتی می تواند رطوبت ایجاد کند؟

مشکلات سلامتی. قالب و کپک در مناطق مرطوب با مقدار زیادی مواد آلی مانند چوب ، گچ و برخی از انواع عایق رونق می گیرد. در هنگام استنشاق یا بلع ، قالب ها باعث ایجاد واکنش های آلرژیک موضعی یا سیستمیک ، سوزش و سوزش بینی و عفونت های بینی ، مشکلات مزمن تنفسی ، سرگیجه ، بی حالی و ایجاد حملات در افراد مبتلا به آسم می شوند.

خانه ی شما. از آنجا که هوای داخلی رطوبت تمایل به فشار بیشتری نسبت به هوای بیرون دارد ، هوای داخل خانه دائماً از طریق چوب ، گچ ، عایق و بتن راه خود را به سمت خارج از ناحیه فشار پایین فشار می آورد. این فرایند می تواند باعث خراب شدن عایق ، رنگ آمیزی تاول و لایه برداری ، لکه های ناخوشایند روی دیوارها و سقف ها ، پوسیدگی کفها ، تکیه گاه های دیواری و سایر تکیه گاههای ساختاری و آسیب بنیاد شود.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به panjarehUPVC است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]